voorbereidingen voor de grote dag... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu voorbereidingen voor de grote dag... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu

voorbereidingen voor de grote dag...

Blijf op de hoogte en volg Demi

14 September 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Het komt al heel dichtbij, nog maar een week (+1 dag) en dan ga ik eindelijk naar Australië. Een droom die ik nu echt werkelijkheid ga maken! Vorige week een meet and greet gehad met de backpackers die ook mee gaan reizen met de organisatie Australian backpackers net zoals ik. Onwijs leuke groep en de meeste zijn ook alleen en opzoek naar reismaatjes, dus hier maak ik me geen zorgen over :)

22 sep gaat mijn reis beginnen. Nederland verlaten voor een best wel lange tijd met alleen een rugzak en wat kleding, verbaasd me nog steeds hoe ik het voor elkaar heb gekregen om de rugzak in te pakken met maar 9KG!!

23 sep landen we in Sydney, zoals ik al zei ga ik met de organisatie Australian backpackers mee, zodat ik de eerste dagen onderdak heb en alles rustig kan gaan regelen. We gaan hier 4 nachtjes verblijven met de groep in een hostel. En deze dagen allemaal leuke tripjes maken.

Maar voor nu is het vooral nog het laatste weekje genieten, dingen regelen en afscheid nemen van iedereen.

Ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen en hoop dat jullie het ook met plezier zullen lezen!

liefs xxxx

  • 15 September 2015 - 23:14

    Axel:

    Een hele fijne reis!

  • 15 September 2015 - 23:39

    Chantal (kapster):

    Ik ga je volgen hoor wijffie. Heb me aangemeld voor je reisverslagen.

  • 15 September 2015 - 23:39

    Samantha:

    Spannend hoor!
    Een droom die uitkomt voor je,
    Ik ga je wel erg missen maar je komt ook
    weer een keer terug met spannende verhalen.
    Leuk om je eerste berichtje te lezen, kan
    niet wachten op de volgende berichtjes!

  • 16 September 2015 - 20:05

    Sonja:

    Demi, hiel veul susses en geneet ervan. Super det dien druim oetkump en ik hoap dich volgend joar weer veilig truuk te zeen. Luv you

  • 21 September 2015 - 11:56

    Nellie Peeters:

    Demi, Vuul success en geneet d’r van
    Groetjes Ton en Nellie

  • 26 September 2015 - 08:23

    John Bronmans :

    Ha lieve schat Hoe is het met je? Ben benieuwd naar je eerste ervaringen horen ons snel. Dikke kus pappa en karin, romy en nick xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen aan den Rijn

Australië

down under!

Recente Reisverslagen:

02 November 2015

alweer een tijd op pad

17 Oktober 2015

Fraser Island

11 Oktober 2015

1,5 week op pad

02 Oktober 2015

girls on the road

27 September 2015

aankomst & eerste dagen in Sydney
Demi

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 4292

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 22 September 2016

Australië

Landen bezocht: