aankomst & eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu aankomst & eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu

aankomst & eerste dagen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Demi

27 September 2015 | Australië, Sydney

nou hier komt mijn aller eerste verhaaltje vanuit Australië!

donderdag de 24 zijn we aangekomen na een reis van ongeveer 40 uur. vanaf de dag van vertrek (di 22e) had ik tot aan donderdag maar 4uurtjes geslapen, blij dat we dus eindelijk er waren! Een kleine tegenvaller was dat het stort regende en maar 10 graden was!! het plan was even te gaan liggen, eten en een drankje doen, maar alles was meteen zo gezellig en leuk dat ik maar gewoon meteen mee ging en uiteindelijk tot 10uur 's avonds drankjes heb gedaan met de groep (wat er nog van overwas de meeste lagen al vroeg op bed) ook veel andere nederlanders waren in het hostel en iedereen was gelijk met elkaar aan het praten.

de 2e dag was regeldag, we zijn met de groep naar sydney gegaan met de boot. dit was erg spannend want er was net storm geweest dus de zee was erg wild. t voelde alsof de boot omsloeg zo scheef gingen we. eenmaal in Sydney was alles voor ons geregeld zoals bankzaken, medisch pasje, taxback, oz nummer, taxfile noem maar op. Als ik het alleen moest doen was dit nooit gelukt allemaal echt top georganiseerd! 's avonds weer wijntjes gedronken met heel wat mensen en toen was de dag alweer om.

vandaag, de 3e dag hebben we niet zoveel gedaan overdag. ik ben met 3 meiden bezig geweest om plannen te maken om naar cairns te reizen met de auto aangezien het hier nogsteeds koud is en wij toch wel wat zon willen. in cairns is het nu geen regenseizoen dus dit is ideaal en heel warm. Later op de dag zijn we nog snel de stad in gegaan voor een autodealer en waarschijnlijk als de plannen zo blijven vertrekken we woensdag met een huur auto naar boven ongeveer 2500km verderop in een maand tijd (en weer terug) 's avonds zijn we met een hele groep en de mensen van australian backpackers zelf gaan stappen in manly. Onwijs gezellig gehad leuke club en de prijzen vielen reuze mee! €5,- voor een mix drankje! Nu lig ik om precies te zijn eindelijk in bed (half 5 's nachts) na eerst nog bij de verkeerde bushalte uitgestapt te zijn en vervolgens 45 min gelopen te hebben...

morgen staat er niet veel op de planning voor mij althans niet waar ik aan mee ga doen. Maandag gaan we de hele dag leren surfen, dinsdag auto regelen en woensdag vertrekken.

ik ga jullie over een tijd weer verder op de hoogte houden met wat leuke avonturen die ik ga meemaken! Heb het nu al naar m'n zin behalve dat het erg wennen is uit een rugzak. Maar het hostel waar we slapen valt me reuze mee tot nu toe gelukkig!

veel liefs & tot snel! xxxx

• 26 September 2015 - 20:54

Lucy:

Leuk om je eerste verslag te lezen! Heb je knap gedaan na al die cocktails!!!
    Liefs, mam

• 26 September 2015 - 21:26

Alie :

Heel leuk om te lezen hoe je eerste dagen zijn gegaan. Veel plezier met het volgende avontuur.

Xx

• 26 September 2015 - 21:46

Chantal (jouw Kapstertje :

Wat super om te lezen. Lekker al volop aan t genieten dus. Blij om te horen dat je reis goed is verlopen. Veel plezier meis. Xx

• 26 September 2015 - 21:48

Kim:

Deem!! Super leuk om je eerste verslag te lezen.
    Heel veel plezier en ik blijf je volgen. Ben zo jaloers op jou!!
    Lekker genieten xxx

• 27 September 2015 - 12:06

Koos:

Leuk om je verhalen te lezen Demi.
    Veel plezier en groetjes. Xx

• 27 September 2015 - 18:18

Karin:

Wauw wat leuk om te lezen. Surfen leren. ...Cool. .....zijn nu al benieuwd naar het volgende verslag.
    Ps vergeet niet zo nu en dan te slapen.
    Xxx wij

• 07 November 2015 - 14:58

Aad:

Demi wat ben jij toch een bofkont dat je dit allemaal kan en mag meemaken.
    geniet nog lekker en tot ..... groetjes