girls on the road - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu girls on the road - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu

girls on the road

Blijf op de hoogte en volg Demi

02 Oktober 2015 | Australië, Coffs Harbour

hallo hallo ben ik weer!

sinds woensdag zijn wij op pad met de auto. Hebben woensdag 2uurtjes gereden en een overnachting gedaan in New Castle. donderdag ochtend weer verder gereden (9,5u lang) naar coffs harbour. dit ligt net over de helft tussen sydney en brisbane. We verblijven hier nu voor 3 nachtjes in een soort hippie hostel. Onwijs leuk en relaxed sfeertje in de buurt van een rivier soort jungle gevoel.

Het plan is om zondag verder te gaan rijden naar Byron bay daarna de goldcoast, surfers paradise en hervey bay van daaruit willen we dan een trip maken naar fraser island. Dus er komen nog heel wat km's aan.

Jasmijn en ik hebben vandaag een mail gestuurd om te boeken voor een jackaroo & jillaroo school voor 5 dagen. dit is een soort opleiding voor cowgirl. je leert hier het echte farm work en veel over paarden. Deze school heeft ook goede connecties over het vinden van dit soort banen, wat wij ook allebei graag willen gaan doen voor 2 maandeb. Dit is een stuk het binnenland in.

Verder hebben we in dit hostel 3 grote diamond pythons wonen die overal gewoon rond slingeren en hier hebben we al kennis mee mogen maken, best wel spannend eigenlijk maar super vet om te zien!

dit was het wel weer zo'n beetje.
ik mis jullie allemaal wel hoor en nederland toch ook wel een beetje, ookal is het leven hier een heel stuk relaxter zelfs als je moet leven uit een backpack!

tot snel weer! xxxxx

• 02 Oktober 2015 - 08:55

Tashaaaaa:

Je hebt het naar je zin tussen de snakes?? Wauw!! Ik zou als een gillend speenvarken weg zijn gerend

• 04 Oktober 2015 - 10:41

Opa Mattheu:

Lieve schat,
    Wat een leuk verhaal. Blijf je nu volgen.
    Wat super lief dat je op mijn verjaardag belde.
    Heb je de borrel nog met de meiden gedronken op mijn gezondheid.
    Geld ligt er hier klaar voor !!!
    heel veel plezier en pas op je zelf en wees voorzichtig
    Heel veel lieve groetjes van Oma en Mij.