1,5 week op pad - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu 1,5 week op pad - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Demi Bronmans - WaarBenJij.nu

1,5 week op pad

Blijf op de hoogte en volg Demi

11 Oktober 2015 | Australië, Noosa Heads

Hoi hoi!

Vandaag zijn we aangekomen in noosa heads na 1,5 uur te hebben gereden. We doen nogsteeds lekker rustig elke keer 2 uurtjes rijden en ergens boeken wat ons wel bevalt. Het leventje is zo relaxed zoals we het doen! Alles op z'n tijd, we kijken elke keer of we het leuk vinden op een plek en blijven dan wat langer of we gaan weer verder. We zijn na mijn vorige verslag nog door gegaan naar byron bay, dit was een van de leukste plekken tot nu toe! Alles heel chill lekker strand in de buurt en schoon hostel.

Daarna zijn we naar surfers paradise gegaan, hier kwamen we in een horror hostel terecht!! Met 14 man op een kamer een grote smerige bende, 1 badkamer ter beschikking, associale engelse op de kamer die om half 3 's nachts enorm lawaai gingen maken terwijl iedereen sliep.. helaas hadden we al geboekt voor 3 nachten omdat we veel goede verhalen hadden gehoord, achteraf viel dit ons het meest tegen.

Over het algemeen is het uitgaan tot nu toe erg saai hier, dus dat doen we niet vaak ook omdat we rond een uur of 9 allemaal al doodop zijn van het hele dag niks doen :)

Na surfers paradise zijn we door gegaan maar Brisbane hier hebben we 1 nachtje geslapen. Dit hostel was juist weer ontzettend goed voor de prijs die we betaalde! Vandaag zijn we door gereden naar Noosa, ook een super leuke plek waar veel surfers komen, hoge golven mooi strand en een heerlijk sfeertje. We blijven hier tot de 14e en daarna gaan we naar Hervey bay. Jasmijn en ik gaan samen een trip maken naar fraser island, in een eigen 4WD met kampeer uitrusting.

Na dit alles is de planning om binnen 7 dagen terug te rijden naar new castle, hoe of wat zien we dan wel. In elk geval pakken jas en ik de 25e de trein naar Tamworth en daar gaan we een 5 daagse school doen alles is al geregeld dus we worden echte cowgirls! Hopelijk vinden we via hun ook een baan op een farm of ranch, ik wil blijven werken tot kerst en dan naar marjo en axel in Sydney. En dan nog maar een paar nachtjes tot dat m'n lieverd weer bij me is! De tijd vliegt hier echt dus het zal ook wel snel december zijn!

Btw ik ben al 4 dagen gestopt met roken en het gaat me prima af! Sigaretten zijn zo idioot duur hier.

Dit was t weer ongeveer van de afgelopen dagen! Ik zal ook wat foto's hierbij toevoegen die nog bij de vorige verslagen horen. Aangezien ik alles op mijn mobiel typ is het nog even uitvogelen hoe het gemakkelijk kan.

Xxxxx liefs uit down under!

• 11 Oktober 2015 - 15:51

Tilon:

Wat goed dat je gestopt bent met roken!! Inderdaad, het is daar belachelijk duur :(. Mn moeder zit nu in Melbourne dus die informeerde mij een beetje over de prijzen. Helaas is zij nog niet gestopt. Have FUN babe en blijf genieten (ondanks de terrible Englishmen)

Groetje uit het ijskoude Europa

• 11 Oktober 2015 - 20:36

Kim:

Deem wat goed dat je al vier dagen gestopt bent, je moet wel met zulke prijzen ja.
    Pas op voor de dingos haha. Ben echt benieuwd hoe die opleiding als cowgirl is, en hopelijk vind je snel een baan. Lekker genieten en ik wacht je volgende verhaal weer af.

Groetjes xxxxx

• 11 Oktober 2015 - 23:31

Demi Bronmans:

Leuk jullie enthousiaste reacties, dankjewel!! Xxxxx